Μάθετε πρώτοι τα πιο πρόσφατα τεχνολογικά νέα!
Βάλε το e-mail σου και κάνε εγγραφή στο newsletter μας για να είσαι ο πρώτος που μαθαίνει τα πιο hot νέα.
Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, η ύπαρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (eShop) δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά μια αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση. Αν δεν έχεις ήδη eShop, ίσως να χάνεις σημαντικά έσοδα κάθε μέρα, και αυτό οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες που θα αναλύσουμε παρακάτω.
Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στο online shopping. Σύμφωνα με έρευνες, πάνω από το 70% των ανθρώπων προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά για λόγους άνεσης, επιλογών και ταχύτητας. Αν η επιχείρησή σου δεν έχει eShop, αυτοί οι πελάτες αγοράζουν από τον ανταγωνισμό σου που έχει παρουσία στο διαδίκτυο.
Εκτιμώμενη ζημιά: Χάνεις το μερίδιο της αγοράς που προτιμά τις online αγορές, το οποίο μπορεί να φτάνει έως και το 50% του τζίρου σου.
Ένα φυσικό κατάστημα λειτουργεί συγκεκριμένες ώρες. Ένα eShop, όμως, είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις πωλήσεις ακόμη και όταν κοιμάσαι.
Εκτιμώμενη ζημιά: Αν δεν έχεις eShop, χάνεις τις πωλήσεις που θα μπορούσαν να γίνουν εκτός των ωρών λειτουργίας του φυσικού σου καταστήματος.
Η ψηφιακή διαφήμιση (Google Ads, Facebook Ads, TikTok) είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προσέλκυσης πελατών. Ωστόσο, χωρίς eShop, οι διαφημίσεις σου δεν μπορούν να οδηγήσουν άμεσα σε πωλήσεις, αλλά μόνο σε επίσκεψη στο φυσικό κατάστημα, κάτι που μειώνει την αποτελεσματικότητά τους.
Εκτιμώμενη ζημιά: Χάνεις τις άμεσες online πωλήσεις που θα μπορούσαν να καλύψουν τα έξοδα της διαφήμισης και να αυξήσουν τα έσοδά σου.
Χωρίς eShop, η επιχείρησή σου είναι περιορισμένη γεωγραφικά. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σου δίνει τη δυνατότητα να πουλάς τα προϊόντα σου σε όλη τη χώρα ή και στο εξωτερικό.
Εκτιμώμενη ζημιά: Χάνεις πελάτες που θα μπορούσαν να αγοράσουν από σένα αλλά βρίσκονται μακριά από το φυσικό σου κατάστημα.
Αν ο ανταγωνιστής σου έχει eShop, βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά. Οι πελάτες προτιμούν τις επιχειρήσεις που προσφέρουν ευκολία και άμεση εξυπηρέτηση.
Εκτιμώμενη ζημιά: Οι πελάτες σου στρέφονται σε άλλες επιχειρήσεις που έχουν πιο σύγχρονες λύσεις αγορών.
Αν υποθέσουμε ότι η επιχείρησή σου έχει μηνιαίο τζίρο 1.000€, ένα καλά σχεδιασμένο eShop μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σου κατά 30%-50%. Αυτό σημαίνει ότι χάνεις περίπου 300€-500€ κάθε μήνα που δεν έχεις online παρουσία.
Η δημιουργία ενός eShop δεν είναι πλέον τόσο περίπλοκη όσο στο παρελθόν. Με σύγχρονες υπηρεσίες και τεχνολογίες, μπορείς να αποκτήσεις ένα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα σε σύντομο χρονικό διάστημα και να ξεκινήσεις να αυξάνεις τα έσοδά σου άμεσα.
Κάθε μέρα που περνάει χωρίς eShop, είναι μια χαμένη ευκαιρία για την επιχείρησή σου. Μην αφήνεις τα χρήματα να φεύγουν από τα χέρια σου – κάνε την κίνηση τώρα και επικοινώνησε με εμάς!
Βάλε το e-mail σου και κάνε εγγραφή στο newsletter μας για να είσαι ο πρώτος που μαθαίνει τα πιο hot νέα.